2020 09 14

 Gerbiami mokyklų vadovai, mokytojai, mokiniai, jų tėvai, visi didelės švietimo bendruomenės nariai,

Nuoširdžiai dėkoju Jums, visai švietimo bendruomenei už mokyklų pasirengimą naujiems mokslo metams, sklandų jų startą, lyderystę, bendruomenės sutelktumą ir operatyvius sprendimus nustačius COVID-19 atvejus.

Kiekviena mokykla, kiekvienas mokyklos vadovas, atsižvelgdamas į bendras rekomendacijas, pertvarkė įprastą mokyklos darbą. Mokinių klasėms priskirti kabinetai, atverti atsarginiai išėjimai, kitaip suplanuoti bendri renginiai. Dėl tinkamo srautų valdymo kai kuriose mokyklose ugdymas organizuojamas derinant mokymą mokykloje su nuotoliniu mokymu ar daliai klasių pradedant pamokas vėlesniu nei įprasta metu. Daugiausia pasikeitimų pajuto didelės mokyklos, kur net menkiausi judėjimo apribojimai pareikalauja didesnių administracijos, mokytojų ir mokinių pastangų.

Labai svarbu, kad bendruomenėse visi suprastų organizacinių pokyčių reikalingumą. Jie atlikti todėl, kad galėtume labiau saugoti vieni kitus: mokinius, mokytojus, visus darbuotojus ir mokyklose susitinkančiųjų šeimas.

Suprantama, norisi gyventi laisvai ir įprastai, todėl pokyčiai kelia tam tikrų nepatogumų. Bendraudami su mokyklų vadovais, girdime jūsų lūkesčius, pasiūlymus. Atsižvelgus į juos, taip pat į pandeminę situaciją, rekomendacijos gali būti koreguojamos.

Pasibaigusi vasara į mokyklas sukvietė daugiau kaip 323 tūkst. mokinių. Matome situacijas, kai mokyklose nustatomi COVID-19 atvejai. Dėkoju mokyklų vadovams, mokyklų steigėjams - savivaldybių atstovams, kurie susidūrę su infekcijos atvejais, veikė sutelktai ir operatyviai, kartu priėmė sprendimus, operatyviai įtraukė ir informavo tėvus. Sėkmingas algoritmo taikymas yra puikus pavyzdys, kaip galima užkirsti kelią pandemijai ugdymo įstaigose.

Esame informavę mokyklas apie svarbiausius pirminius veiksmus nustačius ar įtarus COVID-19 susirgimo atvejį. Juos ir kitus veiksmus su mokyklomis artimiausiu metu taip pat aptars Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistai.

Kaip niekada svarbus mokyklos ir šeimos ryšys – tėvų pagalba ir atsakingas požiūris. Todėl kviečiu visus mokyklų bendruomenių narius laikytis mokyklose įvestų naujų taisyklių ir rekomendacijų. Jei mokykloje sutarta, kad mokiniai bendrose erdvėse dėvi kaukes ar kitas apsaugines veido priemones -– pasirūpinkime, kad vaikai jas turėtų, padrąsinkime jas dėvėti. Jei mokyklos lauko teritorija nėra aptverta ir mokykla negali užtikrinti saugaus mokinių poilsio pertraukų metu lauke, padėkime mokyklai pasirūpinti mūsų vaikų saugumu ir poilsiu mokyklos viduje ir priminkime vaikams, kad jie neturėtų pertraukos metu palikti mokyklos lauko teritorijos, kai tai nėra būtina. Mokykla bus pajėgi sėkmingai tvarkytis su pandemijos iššūkiais tik tada, jei šeimos pritars mokyklos taisyklėms, jų laikysis ir bendradarbiaus su mokyklos administracija ir mokytojais, jei stebės vaikų sveikatą ir nerizikuos leisti į pamokas sergančiųjų.

Ar apsaugosime vienas kitą, labai priklauso nuo kiekvieno mūsų. Todėl kviečiu mokyklų bendruomenių narius visus sunkumus ir iššūkius įveikti dirbant kartu.

Švietimo, moksloir sporto

ministras Algirdas Monkevičius


 

KLAIPĖDOS PRANO MAŠIOTO PROGIMNAZIJOS COVID-19 LIGOS (KORONAVIRUSO INFEKCIJOS) VALDYMO PRIEMONIŲ PLANAS ORGANIZUOJANT UGDYMO PROCESĄ

 

 

Mokinių konferencija „Pažink Žemaitiją“

2020 12 30

Lapkričio 18 d., Klaipėdos r. Agluonėnų pagrindinėje mokykloje vyko respublikinė mokinių konferencija „Pažink Žemaitiją“. Konferencijos tikslas skatinti aktyvų mokinių domėjimąsi Žemaitijos etnine kultūra, paveldu ir tradicijomis, parodyti ir pristatyti istorinį palikimą, žymius Žemaitijos veikėjus, gamtos ir kultūros paminklus. Netradicinėmis formomis puoselėti Žemaitijos kultūros paveldą mokyklose. Skatinti mokinius atlikti tiriamąją bei kūrybinę veiklą ir dalintis gerąja patirtimi. Mūsų mokyklos mokiniai taip pat dalinosi patirtimi ir skaitė pranešimus: 7b klasės mokinys Matas Dominauskas  „Žemaičių krikšto istorija geografiniu aspektu“, 7c klasės mokinės Rugilė Butkutė ir Deimantė Rabačiauskaitė  „Senieji kultūriniai arealai ir jų pėdsakai Žemaitijos kraštovaizdyje“.

Geografijos mokytoja  R. Rapolavičienė

Nauja patirtis su "Erasmus+" Maltoje

2019 12 19

Mūsų progimnazijoje pradedamas vykdyti naujas Erasmus+ tarptautinis projektas “STRIVE”. Šio projekto tikslas – kurti naujas tarpkultūrinio ugdymo(si) strategijas švietime atsižvelgiant į šių dienų aktualijas.

Gruodžio 2-7 dienomis anglų k. mokytoja Virgina Kerdokienė ir pradinių klasių mokytoja Julija Rimkutė  dalyvavo pirmame projekto dalyvių susitikime-tarptautiniuose mokymuose Maltoje, Kirkopo šv. Benedikto kolegijoje.

Projekto dalyviai iš Maltos, Slovėnijos, Turkijos ir Lietuvos klausėsi tarptautinių ekspertų paskaitų apie tarpkultūrinio ugdymo aktualijas ir strategijas, aktyviai dalyvavo praktiniuos užsiėmimuose, diskutavo, dalijosi įžvalgomis iš savo patirties. Mokytojai  taip pat dalyvavo tarptautinėje konferencijoje imigrantų integracijos tema. Aplankėme keletą skirtingų Maltos mokyklų, kur stebėjome pamokas, aptarėme įvairias tarpkultūrinio ugdymo patirtis, diskutavome su ten dirbančiais mokytojais.

Šie tarptautiniai mokymai ne tik suteikė naujų žinių ir įžvalgų darbui mokykloje, bet ir buvo gera proga sutikti mokytojus iš kitų Europos mokyklų, pasikeisti patirtimis bei kontaktais, praplėsti kultūrinį akiratį. Projektas tęsiasi, mokytojai ir mokiniai vykdys suplanuotas veiklas, o  kovo  mėnesį partneriai susitiks Slovėnijoje.

                                                         Mokytojos Virgina Kerdokienė ir Julija Rimkutė

Matematikos viktorina “Skaičių pasaulyje“

2019 12 19

Gruodžio mėn. 9 dieną mokykloje vyko 5 klasių matematikos viktorina „Skaičių pasaulyje“. Čia mokiniai gilino matematikos žinias, lavino loginį mąstymą, mokėsi dirbti komandoje. Komandų dalyviai puikiai atsakinėjo į pateiktus klausimus, atliko įvairias  matematines užduotis, sprendė kryžiažodžius. Geriausius rezultatus parodė 5c klasės komanda. Šaunuoliai mūsų penktokai.

Matematikos mokytoja Alvyda

Ketvirtokai lėlių teatre

2019 12 15

Gruodžio 11 d.  4b klasės mokiniai vyko į VŠĮ Klaipėdos lėlių teatrą.  Kūrė filmą „Eglutė“. Vaikai buvo režisieriaus padėjėjais, girinukais, meškomis ir kitais veikėjais. Susitiko su Seneliu šalčiu. Vaikų nuotaikos buvo puikios.

Mokytoja I.Kekienė

Edukacinė pamoką „Lietuvos etnografinių regionų įdomybės“

2019 12 15

Gruodžio 6d  4b klasės mokiniai vyko į Pempininkų bibliotekos edukacinę pamoką „Lietuvos etnografinių regionų įdomybės“. Vaikai susipažino su regionų šokiais, valgiais, žaidimais. Pamoka labai praturtino vaikų žinias.

Mokytoja I.Kekienė

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.