Tarptautinio Erasmus + projekto „Sveikas gyvenimo būdas: 5 būdai kaip išlikti sveikam“ mokytojų darbo vizitas Vengrijoje

2021 10 25

„Sveikas gyvenimo būdas: 5 būdai kaip išlikti sveikam“ – tai Erasmus+ mokyklų mainų partnerystės projektas, kurį vykdo mokytojai ir mokiniai iš 6 partnerių mokyklų, esančių Jungtinėje Karalystėje, Rumunijoje, Lietuvoje, Italijoje, Ispanijoje ir Vengrijoje. Šis projektas yra apie gerovę ir svarbą atpažinti tai, kas mus gali padaryti laimingus. Jis orientuotas į paparastus dalykus, kuriuos galime daryti visi, kad pagerinti savo emocinę sveikatą ir savijautą. 5 būdai kaip būti laimingu: mokėjimas bendrauti, susirasti draugų; daryti gerus darbus, dalintis vieni su kitais; būti aktyviam, turėti tikslą; būti žingeidžiam, smalsiam, dėmesingam; mokytis visą gyvenimą, daryti kažką naujo.

Spalio 18 – 20 d. Prano Mašioto progimnazijos anglų kalbos mokytoja metodininkė Virgina Kerdokienė ir mokyklos direktorė Janina Grigienė dalyvavo tarptautiniame darbo vizite Vengrijoje Pėčo mieste. Mokytojų darbo vizitas buvo skirtas jau įvykdytų projekto veiklų įvertinimui  ir naujų veiklų planavimui naujam laikotarpiui.  Tarptautinio darbo vizito  metu be dalykinių veiklų buvo organizuojama ir kultūrinė programa. Jos metu susipažinome su Pėčo miesto įžymybėmis.

Mūsų progimnazijos mokinių ir mokytojų laukia įdomios ir turiningos projekto veiklos 2021-2022 metais.

Progimnazijos direktorė

Janina Grigienė

II vieta konkurse „Pažink senuosius klaipėdiškių darbus"

2021 10 25
 
Spalio 20 dieną Mažosios Lietuvos istorijos muziejus vykdė nuotolinį konkursą „Pažink senuosius klaipėdiškių darbus". Konkurse galėjo dalyvauti tik penki vienos mokyklos 3-4 klasių mokiniai. Varžytuvių metu mokiniai užduotis atliko per Kahoot programėlę. Dalyviams reikėjo atlikti užduotis susijusias su muziejaus etnografine ekspozicija (linų apdirbimu, bitininkyste, duonos gaminimo procesu): atpažinti darbo įrankius, teisingai atsakyti į klausimus, nagrinėti senovines ano meto nuotraukas ir teisingai įvardinti juose atliekamus darbus. Mūsų mokyklos komanda, kurią sudarė Ūla M., Violeta B., Benas S,. Arnas S. ir Matas P. užėmė garbingą antrąją vietą ir šauniai atstovavo mokyklą.
Vaikams tai buvo nauja patirtis, palikusi gilų įspūdį ir geras emocijas.
 
Mokytoja D.Būdvytienė

Patyriminis ugdymas pamokoje

2021 10 22

Per pasaulio pažinimo pamoką 4b klasė kalbėjo tema "Kaip atsirado miestai?" Išsiaiškino, kokie miestai buvo anksčiau, kokie jie - dabar. Surado senovinio ir dabartinio miesto skirtumus ir panašumus. Įvardijo privalumus ir trūkumus, gyvenant dideliame mieste.
Kitą pamoką mokiniai atliko bandymą "Dangoraižis". Iš plastilino ir makaronų statė kubus - statybinius blokus, iš kokių yra statomi aukšti statiniai, platūs tiltai. Sudėję juos vieną ant kito pamatė, kad toks statinys ne tik negriūva, o dar ir išlaiko mašinėlę.
Mokiniams reikėjo pasitelkti kantrybę ir kruopštumą atliekant šią užduotį, bet tai nesutrukdė patirti geras emocijas ir pažinimo džiaugsmą.
Mokytoja Ignė

Gamtamokslinė patyriminė konferencija „Vabzdžiai aplink mus“

2021 10 11

Po gražios vasaros susirinko pradinukai į gamtamokslinę konferenciją. Jie pasidalino avo vabzdžių stebėjimais. Juos visus pasveikino mokyklos direktorė J.Grigienė. Ji nuoširdžiai palinkėjo mokiniams saugoti ir globoti Žemę. Tvarkingai rūšiuoti atliekas.

Daug įdomių dalykų  sužinojo  konferencijos  dalyviai. Susipažino jie su vabzdžių rūšimis, su jų ypatybėmis. Sužinojo, kaip vabzdžiai prisideda prie klimato kaitos išsaugojimo – jau mokslininkai pastebėjo, kaip ypatingoji  vabzdžių rūšis  - didieji milčiai - maitinasi plastiku. Juk ne kiekvienas žinome, kad  boružė taip pat priklauso vabzdžiams. Tokios konferencijos praturtina mus žiniomis. Dėkojame trečiokams ir jų mokytojoms už  pasidalinimą žiniomis.

Konferencijos organizatorės: mokyt. Jūratė ir Birūta

Disleksijos pažinimo savaitė

2021 10 10

Spalio 4 - 8 d. skirta disleksijos pažinimo savaitei, kurios tikslas, supažindinti vaikus su skaitymo sutrikimais. Jį turi apie 10 - 15 % žmonių visame pasaulyje. Pirmų ir antrų klasių mokinukai, lankantys logopedines pratybas, diskutavo kodėl svarbu mokėti skaityti ir rašyti. Dalinosi patarimais kaip greičiau išmokti skaityti bei rašyti. Vaikai piešė piešinius, kuriuose raidės tapo ne tekstu, o dailės kūriniu.

Logopedė-specialioji pedagogė Laima

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.