2020 09 14

 Gerbiami mokyklų vadovai, mokytojai, mokiniai, jų tėvai, visi didelės švietimo bendruomenės nariai,

Nuoširdžiai dėkoju Jums, visai švietimo bendruomenei už mokyklų pasirengimą naujiems mokslo metams, sklandų jų startą, lyderystę, bendruomenės sutelktumą ir operatyvius sprendimus nustačius COVID-19 atvejus.

Kiekviena mokykla, kiekvienas mokyklos vadovas, atsižvelgdamas į bendras rekomendacijas, pertvarkė įprastą mokyklos darbą. Mokinių klasėms priskirti kabinetai, atverti atsarginiai išėjimai, kitaip suplanuoti bendri renginiai. Dėl tinkamo srautų valdymo kai kuriose mokyklose ugdymas organizuojamas derinant mokymą mokykloje su nuotoliniu mokymu ar daliai klasių pradedant pamokas vėlesniu nei įprasta metu. Daugiausia pasikeitimų pajuto didelės mokyklos, kur net menkiausi judėjimo apribojimai pareikalauja didesnių administracijos, mokytojų ir mokinių pastangų.

Labai svarbu, kad bendruomenėse visi suprastų organizacinių pokyčių reikalingumą. Jie atlikti todėl, kad galėtume labiau saugoti vieni kitus: mokinius, mokytojus, visus darbuotojus ir mokyklose susitinkančiųjų šeimas.

Suprantama, norisi gyventi laisvai ir įprastai, todėl pokyčiai kelia tam tikrų nepatogumų. Bendraudami su mokyklų vadovais, girdime jūsų lūkesčius, pasiūlymus. Atsižvelgus į juos, taip pat į pandeminę situaciją, rekomendacijos gali būti koreguojamos.

Pasibaigusi vasara į mokyklas sukvietė daugiau kaip 323 tūkst. mokinių. Matome situacijas, kai mokyklose nustatomi COVID-19 atvejai. Dėkoju mokyklų vadovams, mokyklų steigėjams - savivaldybių atstovams, kurie susidūrę su infekcijos atvejais, veikė sutelktai ir operatyviai, kartu priėmė sprendimus, operatyviai įtraukė ir informavo tėvus. Sėkmingas algoritmo taikymas yra puikus pavyzdys, kaip galima užkirsti kelią pandemijai ugdymo įstaigose.

Esame informavę mokyklas apie svarbiausius pirminius veiksmus nustačius ar įtarus COVID-19 susirgimo atvejį. Juos ir kitus veiksmus su mokyklomis artimiausiu metu taip pat aptars Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistai.

Kaip niekada svarbus mokyklos ir šeimos ryšys – tėvų pagalba ir atsakingas požiūris. Todėl kviečiu visus mokyklų bendruomenių narius laikytis mokyklose įvestų naujų taisyklių ir rekomendacijų. Jei mokykloje sutarta, kad mokiniai bendrose erdvėse dėvi kaukes ar kitas apsaugines veido priemones -– pasirūpinkime, kad vaikai jas turėtų, padrąsinkime jas dėvėti. Jei mokyklos lauko teritorija nėra aptverta ir mokykla negali užtikrinti saugaus mokinių poilsio pertraukų metu lauke, padėkime mokyklai pasirūpinti mūsų vaikų saugumu ir poilsiu mokyklos viduje ir priminkime vaikams, kad jie neturėtų pertraukos metu palikti mokyklos lauko teritorijos, kai tai nėra būtina. Mokykla bus pajėgi sėkmingai tvarkytis su pandemijos iššūkiais tik tada, jei šeimos pritars mokyklos taisyklėms, jų laikysis ir bendradarbiaus su mokyklos administracija ir mokytojais, jei stebės vaikų sveikatą ir nerizikuos leisti į pamokas sergančiųjų.

Ar apsaugosime vienas kitą, labai priklauso nuo kiekvieno mūsų. Todėl kviečiu mokyklų bendruomenių narius visus sunkumus ir iššūkius įveikti dirbant kartu.

Švietimo, moksloir sporto

ministras Algirdas Monkevičius


 

KLAIPĖDOS PRANO MAŠIOTO PROGIMNAZIJOS COVID-19 LIGOS (KORONAVIRUSO INFEKCIJOS) VALDYMO PRIEMONIŲ PLANAS ORGANIZUOJANT UGDYMO PROCESĄ

 

 

Lietuvių kalbos olimpiada mokykloje

2020 02 14

Vasario 11 dieną mokykloje vyko 5-8 klasių mokinių lietuvių kalbos olimpiada.

Penktų klasių mokinių grupėje laimėtojais tapo

Andrius Jurevičius 5c kl. I vieta,

Motiejus Beinartas 5b kl. II vieta,

Ignas Leščiauskas 5a kl. III vieta.

Šeštų klasių mokinių grupėje geriausiai užduotis atliko

Justė Būdvytytė 6c kl. I vieta,

Jorūnė Venckutė 6c kl. II vieta,

Liepa Kairytė 6b kl. III vieta.

Septintų klasių mokinių grupėje prizines vietas laimėjo

Aridas Simaitis 7a kl. I vieta,

Rugilė  Zaksaitė 7b kl. II vieta,

Karolina Tolytė 7c kl. II vieta,

Andromeda  Jonikaitė 7c kl. III vieta.

Aštuntų klasių mokinių grupėje nugalėtojais tapo

Ugnė Venckutė 8b kl. I vieta,

Meda Kniežaitė 8a kl. II vieta,

Emilija Borusevičiūtė 8c kl. III vieta.

Sveikiname visus laimėtojus ir džiaugiamės jų  rezultatais. Ypač sėkmės linkime aštuntokėms, kurios dalyvaus Klaipėdos miesto mokyklų 8 klasių mokinių lietuvių kalbos olimpiadoje, kuri vyks kovo 4 dieną.

Lietuvių kalbos mokytoja Eugenija Driezienė

Projektas “Gydū gydū katutes”

2020 02 13

1a, 2b, 2d, 1d, 4a, 4c, 4d, 3b, 3d klasės vykdo projektą “Gydū gydū katutes”, skirtą Lietuvos nepriklausomybės dienai paminėti. Projekto metu vaikai buvo supažindinamai su Lietuvos tautodaile. Pertraukų metu šoko, dūko ir linksmai minėjo artėjantį Lietuvos gimtadienį. 

VAIKŲ KINO TEATRO PROJEKTAS „VISI Į KINĄ“

2020 02 12
Šiandien vėl puikus vakaras vaikų kino teatro projekte “Visi į kiną”. Čia mes praktiškai mokomės finansinio raštingumo, ugdome organizacinius gebėjimus, konkuruojame su kitomis mokyklomis kas daugiau uždirbs ir… žiūrime filmą. Puikus laikas! Ačiū asociacijai "Mano miestas Klaipėda" už renginį!

MŪSŲ MOKYKLOJE – IŠSKIRTINĖ PARODA, SKIRTA Šv. JONUI PAULIUI II

2020 02 12

Šiandien mokyklos bendruomenė rinkosi į parodos, primenančios šv. Jono Pauliaus II kelionę į Lietuvą, atidarymą. Šią prieššventinę savaitę, paroda tapo puikia proga prisiminti šv. Jono Pauliaus II meilę Lietuvai ir jo indėlį į mūsų šalies Nepriklausomybės atgavimą. Su paroda mūsų mokykloje kviečiami susipažinti ir kitų Klaipėdos miesto ugdymo įstaigų moksleiviai bei pedagogai.

Socialinė pedagogė Sandra

Tarptautinio Erasmus + projekto „Sveikas gyvenimo būdas: 5 būdai kaip išlikti sveikam“ tarptautiniai mokymai Jungtinėje Karalystėje

2020 02 12

„Sveikas gyvenimo būdas: 5 būdai kaip išlikti sveikam“ – tai Erasmus+ mokyklų mainų partnerystės projektas, kurį vykdo mokytojai ir mokiniai iš 6 partnerių mokyklų, esančių Jungtinėje Karalystėje, Rumunijoje, Lietuvoje, Italijoje, Ispanijoje ir Vengrijoje. Šis projektas yra apie gerovę ir svarbą atpažinti tai, kas mus gali padaryti laimingus. Jis orientuotas į paparastus dalykus, kuriuos galime daryti visi, kad pagerinti savo emocinę sveikatą ir savijautą. 5 būdai kaip būti laimingu: mokėjimas bendrauti, susirasti draugų; daryti gerus darbus, dalintis vieni su kitais; būti aktyviam, turėti tikslą; būti žingeidžiam, smalsiam, dėmesingam; mokytis visą gyvenimą, daryti kažką naujo.

Sausio 20 – 25 d. Prano Mašioto progimnazijos penki 7- 8 klasių mokiniai, anglų kalbos mokytoja metodininkė Virgina Kerdokienė ir mokyklos direktorė Janina Grigienė dalyvavo tarptautiniuose mokymuose Jungtinėje Karalystėje, Votforde. Vizito metu mokiniai kartu su bendraamžiais iš Jungtinės Karalystės, Italijos, Ispanijos, Vengrijos, Rumunijos atliko projekto koordinatorių numatytas veiklas: padėjo tvarkyti miesto parką, valė upę, aplankė Votfordo stadioną,  iškylavo girioje, sportavo ir bendravo su kitų šalių mokiniais. Tarptautinių mokymų  metu be dalykinių veiklų buvo organizuojama ir kultūrinė programa. Jos metu visa mūsų progimnazijos delegacija susipažino su Londono miestu.  Bene pats įsimintiniausias ir labiausiai jaudinantis momentas buvo bendra vakarienė, kurią ruošė visos projekte dalyvaujančios šalys. Ragavome vengrų pagamintą troškinį, rumunų – bulvių apkepą, italų – makaronus, ispanų – paeliją, lietuvių – keptą duoną.  

Atsisveikinimo akimirką buvo  sunku išsiskirti su naujais draugais. Tačiau projektas tęsiasi ir kovo mėnesį mus pasitiks Vengrija.

Progimnazijos direktorė Janina Grigienė

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.